Job 13 van 22


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

- Je gaat klantenvragen beantwoorden op een vriendelijke en professionele manier, of dat nu via de telefoon, e-mail, chat, sms, of rooksignalen is.

- Je gaat de behoeften van klanten analyseren en hen de perfecte oplossing aanbieden die als gegoten zit.

- Je gaat zowel bestaande als potentiële klanten koesteren, zodat ze zich speciaal voelen en de beste service krijgen.

Bedrijfsprofiel:

Jouw profiel

We willen graag iemand met:

- Een vlotte babbel en een warme glimlach.

- Het talent om klanten te begrijpen en hen het gevoel te geven dat ze gehoord worden.

- Een proactieve en nauwkeurige aanpak.

- Flexibiliteit in werkuren, inclusief weekenden (maar hey, we maken het leuk!).

- Een teamspeler die ook zelfstandig kan werken.

- Een beetje organisatorisch talent en flexibiliteit om met van alles om te gaan.

Ervaring in een contactcenter is mooi meegenomen, maar niet verplicht. We zorgen voor een volledige opleiding, zodat je alles weet over de producten en diensten van onze klanten.

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Technische ondersteuning bieden aan technische commissies of adviescomités
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Wat we bieden:

- Een grondige training van 1 à 2 weken om je helemaal klaar te stomen.

- Een aantrekkelijk salaris op maat van je ervaring.

- Mogelijkheid tot thuiswerken op termijn, want we houden van comfort!

- Flexibele werkuren met een fulltime contract (38 uur per week).

- Terugbetaling van je reiskosten (hallo, sociaal abonnement!).

- Ecocheques om groen te leven.

Klinkt goed? Laten we praten! We kunnen niet wachten om jou te verwelkomen in ons team.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht